Starter food for a stress ODL !

 Assalamualaikum. dah lama gila aku tak update blog kan. Im not sure bila kali terakhir (actually malas check).

ALLOW MY MANGLISH !

Teruskan berjuang buat semua pelajar tahun 2020. ODL tak mudah tapi kita kuat. And for the final year student, i wish u goodluck. Keep on reminding yourself that Allah will always with u. Itu janji Dia. Im telling myself too. But im also stress. Pandai nasihat orang ja. Diri tak terurus. Maklumlah, im still human.

Disebabkan assignment tak daya kuasaku sebagai insan tambahan aku wanita yang leuurmah ini, i reaaly need sugar. Actually i tengah cut off sugar but i just cant stand anymore. Nak nangis pun takda air mata dah sebab tak larat. So aku tekad. Aku cheat week lahh (2 week actually) . Want to see what im buying ? I will share you a vid.

 

Im doing a food haul at KiNi Cmart Nibong Tebal. Seronok gila masuk sana sebab full of food. Ada kedai RM2 here but food cikit jew. Tak puas. So aku decide ke KiNi la. Banyak gila aku ambil and all of this habis dalam masa sehari. Actually aku ada pergi kedai RM2 one day before dengan adik aku and aku dah habiskan banyak gila RM tapi aku tak puas. So aku pi sorang and ambil banyak mana yang syaitan bawah ketiak aku suruh. Takpayah nak fikir. Bawah ketiak korang pun ada. Belah kiri. Cuba tengok. 

Aku bukan taknak makan produk aku jual. Nz Crunchies pun ada perisa coklat tapi dah 3 balang masuk sekarang. Memang la bagus sendiri makan sendiri jual tapi sedih la juga kalau sendiri yang beli. Asyik resit nama Aliaa ja untuk chocolate supreme. Sumpah tu hot seller dekat aku sekarang tak bohong. Kadang-kadang termalu asyik nama sendiri. Kita letak nama adik. Ada satu resit dua nama terus tapi sendiri yang makan. Sekarang ni stock coklat dah habis tapi korang jangan risau stock flavour lain still available.. After this aku akan share korang Nz Crunchies. And im gonna DO A CONTEST ! 

Untuk kalian yang baca, mungkin kawan pasti, tadika, sekolah rendah, menengah, form 6, universiti, cikgu-cikgu and family. Keep strong okay. Untuk kawan-kawan, please support kawan-kawan yang lain atau yang rapat dengan memberi sokongan untuk menyiapkan assignment. Sumpah tak mudah. They need us. Thank you for always support me and willing to read. 

Comments